ایران آزاد
معني تغيير جزئي!!!
رييس صندوق رفاه دانشجويان وزارت علوم در مورد پرداخت اجاره‌بهاي خوابگاههاي توسط دانشجويان گفت: از سال تحصيلي جديد روش پرداخت اجاره بها تغيير جزيي خواهد كرد به طوريكه دانشجويان مايل به پرداخت اجاره بها آن را به صورت نقدي پرداخت مي كنند و دانشجوياني كه توان پرداخت نقدي اجاره بها را ندارد از وام اجاره بها صندوق رفاه دانشجويان برخوردار شده و آن را در پايان سال تحصيلي بازپرداخت خواهند كرد.
اين خبر را كنار آگهي دانشگاه كرمان بگذاريد كه مي گويد: بر اساس مصوبه هیات امنا صندوق رفاه دانشجویان ازابتدای سال تحصیلی87-86 اجاره بهای خوابگاههای دانشجویی باید به صورت نقدی دریافت گردد. لذا دانشجویان بایستی قبل از اسکان مبلغ اجاره بهای اعلام شده را به حساب جاری 88422 بانک تجارت کد 22510 واریز نمایند. چنانچه دانشجو مبلغ مورد نظر را واریز ننماید، از سکونت در خوابگاه محروم و بر اساس امتیازنفربعدی وارد خوابگاه می گردد.
اين هم معني تغيير جزئي! قبلا دانشجو پس از فارغ التحصيلي و در صورت يافتن كار از حقوق ماهيانه اش اجاره خوابگاه كسر مي شد و اكنون اگر دانشجو پيشاپيش اجاره خوابگاه را ندهد وي را به خوابگاه راه نمي دهند!
توجه شود كه وزير علوم خود از اعضاي هيئت علمي دانشگاه كرمان است و قطعا از آن مصوبه و اين آگهي نبايد بي خبر باشد! وي اخيرا فرموده است: عملكرد وزارت علوم در طول تاريخ بي‌سابقه است. ظاهرا اين قسمت از حرف وي خيلي هم بي ربط نيست!