ایران آزاد
انتصابات فامیلی در دولت
نوروز: يكي از حیرت انگیزترین احكام که برخي کارکنان وزارت خارجه آن را بي سابقه مي‌دانند حکم مدیر کلی حقوق بشر و زنان این وزارتخانه است که اين نهاد را به خانوادگي ترين ارگان در دولت مشهور كرده است. منوچهر متکی وزير امور خارجه با صدور حکمی همسر خویش را به سمت مدیر کل حقوق بشر و زنان وزارت خارجه منصوب کرده است. در خصوص سوابق خانم دکتر نظری همسر متكي قابل ذكر است كه وي حتي یک روز فعالیت در وزارت خارجه را نداشته است و... *
همچنین، محرابيان، سرپرست جدید وزارت صنايع، كه پيش از اين نماينده ويژه رييس‌جمهور در ستاد اجرايی طرح ملي تبصره 13 بود خواهرزاده شخص احمدی نژاد می‌باشد.
خب دلشان می خواهد! اصلا شاید دلشان بخواهد برای مدتی خانمشان را به جای خودشان بگذارند! مگر یک بقال که فرضا برای صرف ناهار به خانه می رود حق ندارد خانمش را پشت صندوق بگذارد؟! و مگر این آقایان تصوری که از مملکت و منابع مالی اش دارند غیراز تصوری است که یک بقال از مغاره و صندوقش دارد؟!
_______________________
* وقتی این جناب منوچهر خان را تحویل نمی گیرند و به وی به جز نامه رسانی مسولیتی نمی دهند و تازه می خواستند استیضاحش هم بکنند، مجبور می شود خانوادگی همدیگر را تحویل بگیرند! خودش و خانمش!